Зареєстрованих на сайті: Всього: 379 Нових за місяць: 0 Нових за тиждень: 0 Нових вчора: 0 Нових сьогодні: 0 З них Адміністраторів: 2 Модераторів: 1 Провірених: 6 Користувачів: 362 З них Хлопців: 153 Дівчат: 226
Рано чи пізно, але кожен власник веб-ресурсу задає собі питання як збільшити відвідуваність свого сайту. Адже, навіщо писати статті, вкладати свій час і гроші у розвиток сайту, якщо його ніхто не читає? Не засмучуйтеся, ця ситуація поправима. Продовжуйте наповнювати ваш сайт цікавими статтями і допоможіть читачам їх знайти. Що би не говорили, що сайти потрібно створювати для людей, але без СЕО оптимізації та просування у пошукових системах, про ваш надзвичайно корисний та цікавий матеріал ніхто не дізнається. Але знайте межу, бо забувши про відвідувачів та захопившись СEO, ваш сайт будуть відвідувати тільки пошукові роботи.
Як збільшити відвідуваність сайту
Регулярно оновлюйте контент.
Частота оновлення сайту та якість матеріалу – це одні із найважливіших чинників, які впливають на відвідуваність. Користувачі заходять на ваш сайт щоб знайти щось новеньке: прочитати актуальну статтю, переглянути сенсаційне відео чи переглянути недавно додані фото. Задовольніть їхні бажання, дайте їм те, за чим вони прийшли і вони обов’язково повернуться. Забезпечте користувачів RSS стрічкою чи e-mail розсилкою для сповіщення про оновлення на сайті. З іншої сторони, кожна нова статтю може привести на ваш сайт нових користувачів із пошукових систем, а тим самим і "працювати” на збільшення відвідуваності.
Зробіть зручну навігацію.
Інтернет користувачі є лінивими, тому організуйте на сайті таку навігацію, щоб читачам не доводилося докладати зайвих зусиль, щоб потрапити на потрібну сторінку. В ідеальному варіанті, будь-який матеріал сайту повинен бути доступний за два кліки від головної сторінки. Така схема є не тільки зручною для користувачів, але і сприяє кращій індексації сайту пошуковими системами. Вся навігація на сайті повинна бути інтуїтивно зрозумілою. Це означає, що навіть для користувачів без екстрасенсорних здібностей повинно бути очевидним, куди вони потраплять після перходу по кожному з посиланнь на вашому сайті.
Продумайте дизайн сайту.
Цей пункт є дуже важливим, оскільки дизайн – це лице вашого сайту і саме він визначає яке перше враження про сайт складеться у користувача. Якщо дизайн не буде привабливим, ви ризикуєте втратити багато потенційних постійних читачів, які налякані виглядом сайту, миттєво повернуться до результатів пошуку. Дбайте про комфорт перебування користувачів на сайті, не заставляйте їх перенапружуватися. Використовуйте замість кислотних нейтральні кольори, які не втомлюють очі. Шрифт та розмір тексту повинен бути читабельним, а його колір не повинен зливатися із кольором фону. Щоб покращити сприйняття матеріалу використовуйте ілюстрації та фото, виділяйте ключові думки у тексті жирним шрифтом, систематизуйте матеріал у списки.
Зберігайте розумний баланс із розміщенням реклами.
Не маю права стверджувати, що реклами на сайті не має бути. Я сприймаю рекламу як винагороду і додатковий стимум власникові сайту працювати для свох читачів. На багатьох сайтах саме реклама компенсує відсутність плати за перегляд його матеріалів. Але така реклама повинна бути ненав’язлива і не надто відволікати читачів від основного контенту сторінки. Забудьте про popunder(виринаючі банери) та clickunder(відкривання сторінки із реламою у новому вікні) формати реклами. Використовуючи такі методи, ви не тільки раз і назавжди заставите користувачів забути про існування вашого сайту, але і можете отримати штрафні санкції від пошукових систем. Проведіть оптимізацію сайту. Левова частка відвідувачів приходять із пошукових систем. Оптимізація – це процес збільшення привабливості сайту в очах пошукових роботів.
Запропонуйте користувачам безкоштовні послуги.
Люди завжди люблять халяву і інтернет користувачі в цьому не є винятком. Запропонуйте читачам консультації в галузі, в якій ви є експертом, дайте можливість скористатися випробувальним періодом користування певним сервісом. Пам’ятайте, що такі послуги можуть вимагати від вас багато зусиль або часу, але винагороду ви отримаєте через збільшення відвідуваності вашого ресурсу.
Організовуйте конкурси.
Проведення конкурсів є чудовим способом підняття відвідуваності сайту. Конкурси підтримують цікавість користувачів до вашого сайту та стимулюють їх зайти знову. Призи не обов’язково повинні бути дорогими, головне – підтримати дух змагань на належному рівні. Щоб збільшити відвідуваність сайту за допомогою конкурсів, у вашого сайту вже повинен бути певний рівень популярності. В іншому випадку, про ваш конкурс дізнаються кілька людей, а участь у ньому приймуть ще менше. І витрачені на призи кошти будуть використані нераціонально.
Беріть участь у конкурсах.
Знайдіть в Інтернеті сайти, на яких проводяться конкурси, і беріть у них участь. Це обов’язково приведе на ваш сайт нових відвідувачів. Для прикладу, за час Блогобитви 2, що проводив сайт Український інтернет, на кожен із блогів учасників прийшло більше 100 відвідувачів із цього ресурсу.
Реєстрація в каталогах та закладках.
Кілька років назад це був досить дієвий спосіб збільшити відвідуваність сайту. Сьогодні, більшість каталогів сайтів не індексуються пошуковими системами та не приведуть жодного відвідувача на ваш сайт. Тому тільки реєстрація у якісних каталогах може принести резельтат. Аналогічна ситуація із сервісами закладок. Відвідувачі із соціальних мереж. Важко не помітити, що кожен день цікавість до соціальним мереж зростає: щодня популярні соціалки реєструють рекордну кількості зареєстрованих користувачів. Поряд із такими старожилами Інтернету як Однокласники, Вконтакті та Фейсбук, динамічно розвивається нова соціальна мережа Google plus. Створіть у соціальних мережах сторінки для свого сайту. Можете використати ваші особисті акаунти, головне, щоб відповідна сторінка мала багато прихильників. Тепер після написання статті, публікуйте у соціальних мережах короткий анонс із посиланням на ваш сайт.
Контекстна реклама.
Якщо ваш сайт є комерційним, тобто таким, що продає певні товари чи послуги, то збільшити відвідуваність такого сайту ви можете за допомогою контекстної реклами на інших сайтах. Найбільш популярними провайдерами контекстної реклами є Google Adword та Яндекс.Директ. Перевага контекстної реклами в тому, що ви отримуєте не випадкових відвідувачів, а потенційних клієнтів, які цікавляться вашими послугами. Таким способом можна підняти відвідуваність будь-якого сайту, але, використовуючи контекстну рекламу, ви повинні чітко знати як ви будете монетизувати куплений трафік.
Використання матеріалів сайту дозволено тільки за наявності активного гіперпосилання на джерело.
Всі права на тексти, зображення і відео належать їх авторам.